21 Nisan 2014 Pazartesi

Kitap Görünümlü Objeler

Pazartesi gününüze biraz olsun neşe getirecek derleme yazılarımın bir yenisi ile karşınızdayım. Bu sefer kitap görünümlü bazı objeleri inceliyoruz...


Kitap Kurtları İçin Hediye Önerileri yazımın devamı niteliği taşıyan, pazartesi sendromuna karşı verdiğimiz amansız savaşta yüzünüzde tebessüm bırakma amacıyla hazırladığım yazımda kitap görünümlü objeleri derlemeye çalıştım.

Kitap görünümlü bir saat kadar kitaplığa yakışacak başka bir saat düşünemiyorum. Odasında saat bulunmasına tahammül edemeyen bünyemi aksi yönde eğitebilirsem benzerine sahip olmayı çok isterim bu "Kitap Saat"in.

Aydınlatma mimari açıdan oldukça önemli bir konu. Mekanın statiğini hesaplamak kadar üzerinde düşünülmesi gereken ve bence bir mekanı tercih edilebilir kılan en önemli etken doğru bir aydınlatmaya sahip olup olmadığıdır. İyi aydınlatmadan kastım stadyum ışıklandırılması gibi cas cas ben buradayım diye bağıran yüksek voltajlı ampüller değil elbette. Özellikle büyük kitaplıklar için önerebileceğim kitap görünümlü bir lamba var ki beni benden aldı...

Ah telefon hayatımızın neredeyse her anında yanımızda. Keşke telefon ile uğraştığımız kadar kitaba kaleme yakın olsaydık. Benim telefonum "akıllı" tabirinden çok "takoz, bildiğin takoz bu yahu" tabirine caiz olduğu için telefon kılıfından ziyade antika görünümlü masa telefonu hoşuma gitti ^^




Kitapların arasına banknot saklama genimiz atalarımızdan miras kaldığı için yadırgamayacağımız bir ürün daha var kitap şeklinde. "Gizli Kasa" ^^

İçinde sevdiceğinizden gelen mektupları (mektup yazan kalmadı mı yoksa? o.O ), sizin için değerli olan fotoğrafları, takılarınızı ya da saklamak istediğiniz diğer eşyalarınızı muhafaza edebileceğiniz "Kitap Şeklinde Kutular" da var.

Bir İktisat mezunu olarak parasal meselelere değinmezsem olmazdı ^^ Minik tasarrufların önemli olduğunu düşünüyorum. Para harcamak gerçekten çok kolay ama biriktirmek bence daha da kolay. İçi dolu bir kumbaradan çıkan tutarın yüzlerce lirayı aşmış olduğunu görünce kendinizi iyi hissedeceksiniz ve bir sürü yeni kitap alabileceksiniz ^^ Benim "Fuar Kumbaram" var. İçine yıl boyunca 1'er TL atıyorum. Attığım her lira fuarda "Acaba alsam mı?" dediğim bir kitaba dönüşüyor :)

Gelelim en ilginç kitap görünümlü obje birincime... Ta ta ta taaaaaa!



Bir yastık! Özellikle uykusuz mimarlık öğrencileri için harika bir çözüm olan bu kitap görünümlü yastığın bölüme her başlayana ücretsiz temin edilmesi gerektiğini düşünüyorum ^^

Diğer pazartesi sendromu savar yazılarım için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz...

Kitaplıklar ve daha fazlası...
Kitap Konulu Karikatürler
Kitap Oyma Sanatı
Kitap Kurtları İçin Hediye Önerileri

Sevgiler!
Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

2 yorum:

  1. Çocukluk yıllarımızın en değerli eşyası olan kumbaralar artık eskisi gibi revaçta değil sanırım. İş Bankası denince, akla evvela çelik kumbaralar gelirdi.Hangi çocuğun olmadı ki bu kumbaralardan? Daha sonra uğur böceği şeklindeki kumbaralara dönüştü ve en sonunda uçtu gitti hayatımızdan. Gerçi hâlâ bu geleneği sürdürenler vardır mutlaka;tıpkı sizin gibi. "Fuar Kumbarası" fikrinizi ve sloganınızı (atılan her lira kitaba dönüşsün) beğendim.

    YanıtlaSil