12 Şubat 2015 Perşembe

Ocak Ayı Güncesi

Merhaba!

Tatili fırsat bilip blog ile ilgili minik değişiklikler yaptım. Bilgisayar/teknoloji bilgim uzmanlık alanım dışında oldukça sınırlı olduğu için miniminnacık değişiklikler bile oldukça zamanımı aldı açıkçası ama şu haliyle sanal dünyam beni mutlu etmeye yetiyor ^^ Ay ay okuduğum kitapları listelediğim ve kimi aylarda "Sadece bu kadarcık mı okumuşum?" özeleştirimi sizlerin önünde yaptığım günce yazılarımdan bir yenisi için geçtim klavyemin başına :)

Haydi çaylarınızı, kahvelerinizi alıp buyurun gelin ^^...

Sanırım ocak ayı yıl içinde kitapla en az haşır neşir olabildiğim tek ay. Sınavlar ve okulun tatil olması ardından geçirdiğim "Canım hiç bir şey yapmak istemiyor, o zaman yapmayayım" günlerimin 3 hafta sürmesi yıla miskin bir başlangıç yapmama sebep oluyor her sene her sene :D Bu yüzden ocak ayı okuduğum kitaplar listem pek kalabalık değil.

Senenin ilk günlerini Müsvedde, Melek, Melek- Ateş, Melek- Son Savaş, Sona Kalan, Erkekler Marstan Kadınlar Venüsten ve NTV Yayınları'nın Psikoloji isimli kitaplarını okuyarak geçirdim. Melek Serisi ile fazlaca haşır neşir olduğum ve son kitabı tahmin ettiğim süreden daha uzunca bir vakitte bitirebildiğim için hedeflediğim okuma sayısına ulaşamadım fakat oldukça doyurucu bir seri ile yıla başlamam muhteşem hissettirdi ^^



Genel olarak ocak ayını ele alacak olursam huzurlu ve mutlu bir başlangıç yaptım 2015'e. Kendimi hazır ve geleceğimin büyük bir kısmının şekilleneceği kararları doğru almak için biraz daha temkinli hissediyorum. Hangi alanda uzmanlaşacağım, okulu bitirdikten sonra nasıl bir yol çizeceğim gibi oldukça önemli sayılabilen kararlarım ve ben 2015'den oldukça umutluyuz. Umarım ilerleyen günlerde güzel gelişmeler ile karşınızda olurum ^^

Bir sonraki günce yazımda görüşmek üzere..
Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder