20 Eylül 2014 Cumartesi

Mim: "Tek Renk Tag"

Merhaba ^^

Kitap yorumlarını keyifle okuduğum hatta son yayınları arasında yer alan şu yazısını kopyalayıp blogumda paylaşasımın geldiği, takip edilesi Optik'in Kitap Blogu beni oldukça ilginç bir etkinliğe davet etmiş ^^ Katılırken kitaplık kurcalamacası gerektiren bu eğlenceli etkinlik daveti için Optik'in Kitap Blogu'na teşekkür ediyor ve aynı renk kitaplardan oluşan minik siyah kulemi incelemeye davet ediyorum sizi...

Tek Renk Tag aynı renk kapağa sahip 10 kitap seçip, 8 soruya cevap verilen bir etkinlik. Ben işin kolayına kaçıp kulemi kitaplığımdaki en yaygın kapak rengi olan siyah ile oluşturdum.


Gelelim sorulara ve cevaplarıma...

1-) Bu renkte aldığınız en son kitap?
Çınar Oskay - Haziran,  2014 haziran ayında yayımlanan bir kitap, henüz okumadım ama okuma listemin üst sıralarında yer alıyor.

2-) Kapağında yüz resmi bulunan kitap?
Kinyas Kartal - aşk büyük harfle biteR kitabı. Kapağında yazarın fotoğrafı var.

3-) Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap?
Dostoyevski - Suç ve Ceza... Merhaba Raskolnikov ^^

4-) Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?
Suzanne Collins - Açlık Oyunları

5-) Bu rengin bulunduğu favori kitap kapağınız?
Tess Gerritsen - Cerrah

6-) Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?
Ted Dekker - Kırmızı, aslında Çember Serisi Ted Dekker hayranı bir okuyucu olmama rağmen genel olarak beklentimi karşılayamadı diyebilirim. 2 defa okumaya başlamama rağmen serinin sonunu getiremedim :/

7-) Her hangi bir seriye ait olmayan bir kitap?
Şafak Altun - Doğanın İnovasyonu.

8-) Konusunu çok orijinal bulduğunuz bir kitap?
Anthony E. Zuiker - 26. Seviye , Henüz okumadığım fakat konusunu ilginç bulup satın aldığım bir kitap. Kitabın içinde yer alan şifreler ile kitabı okurken filmini izleme şansı sunan başka bir kitapla karşılaşmamıştım.

Optik'in Kitap Blogu'na ve etkinliği başlatıp/katılan herkese teşekkür ediyorum. Etkinliğe katılmamış kitap bloggerları, Kitap Mimarı tarafından bu eğlenceli etkinliğe davet edildiniz, haberiniz olsun :)

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder