22 Temmuz 2014 Salı

Kitap Mimarı'nın Yeni Kitapları - 2

Merhaba ^^

Kitap okuyucusu olarak duymaktan sıkıldığım, kitap okumama bahanesi olarak öne sürülmekten yılmış bir cümle var ki artık duymaya gerçekten tahammülüm kalmadı: "Kitaplar çok pahalı bu yüzden okuyamıyorum." 

Hayır! Hiç de öyle değil... Kitabın çok ucuz bir şey olduğunu iddia etmiyorum, hatta bazı kitaplara dünya kitap piyasasının en yüksek bedelini ödeyerek sahip olabiliyoruz zaman zaman ama okumak istedikten sonra oldukça minik paralar ile bir dünya kitap sahibi olmak da mümkün ^^

Yayın evlerinin indirim üzerine indirim yapıp okuyucularını sevince boğduğu indirimli kitap alışverişlerine rastladığımız yaz ayları stok sağlamlaştırmak ve cebimizde kalan bozuk paraları bile kitaba dönüştürebilmek adına harika bir dönem. Bu sene sınav, mezuniyet, iş başı derken geçen senelerdeki kadar çok faydalanamadım ne yazık ki bu indirim döneminden. Fakat şöyle bir baktım da 17 kitap hiç de fena sayılmaz aslında ^^

Almayı düşündüğüm fakat bulamadığım için bir türlü alamadığım bir bu kadar daha kitap vardı indirimde olan. Özellikle Ben Öldürürüm'ü aramadığım kitapçı kalmadı ve Marc Levy'nin bir kaç kitabını daha bulabilseydim eğer hiç fena olmazdı.

Şunu belirtmeliyim ki kitap alışverişlerimi gerçekten ciddi bir indirim yaşamadıysam blogumda paylaşmayı düşünmüyorum. Bir ay boyunca kitaba harcadığım paranın üç sıfırlı rakamları aştığı da oluyor  hiç kitap alışverişi yapmadığım da... Burada paylaştığım kitap alışverişlerine bakarak beni sadece indirimden indirime kitap alan pinti bir blogger ilan etmeyesiniz sakın ^^

İndirimli alışverişlerimi paylaşma sebebim "85 TL ödedim ve 320 TL'lik kitap alabildim, kitaplar sandığınız kadar pahalı değil..." demek ve evet üzerinde basılı olan fiyatları toplamı 320 TL olmasına rağmen 85 TL ödeyerek sahip olduğum bir dünya mutluluk oldu yeni kitaplarım ^^

Henüz bitmeden faydalanabilceğiniz Dex ve Doğan Kitap indiriminden yararlanmak için acele edin bu fırsat kaçırılacak gibi değil ^^

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder