1 Temmuz 2015 Çarşamba

OoOoOo Kimleri Görüyorum!

Merhaba!

Merhaba, merhaba, merhaba!

Ah nasıl özlemişim klavyemin başında olmayı ^^
Bir süre istenmeyen sebeplerden ötürü (ki bu istenmeyen sebeplerden kastım mezun olma ihtimalimdi) blogdan mecburi bir tecrit edilme yaşadım. Çünkü insanlar bazı şeylerin sonucunu bazı çok alakasız oluşumlara bağlamaya bayılıyor. İnanır mısınız "Çok kitap okuyorsun ondan projeni yetiştiremiyorsun" azarı bile işittiğim oldu fakültedeki bir sınavımda. Ben de bu son olma ihtimali yüksek sınav dönemimin epeyce öncesinde elimi kitap kapağından, parmaklarımı klavyeciğimin üzerinden çektim bir süre.  Sonuç beklediğim gibi miydi değil miydi? Kitap Mimarı 30 koca günü kitap okumadan nasıl geçirdi? merak ediyorsunuz eğer, buyursunlar efendim iç dökme tadında bir yayınla ve Günce'lerimle sanal dünyama geri döndüm ^^

Öncelikle sonucun tam da beklediğim gibi olması beni şaşırtmadı. Kitap okumadığım zamanlar mutsuz, huzursuz ve hayata karşı biraz mesafeliyim. Yeri başka bir şey ile doldurulamayacak ve eksikliği uzun dönemde beni ruh hastası yapmaya yetecek öneme sahipmiş okuma hali benim için. Bir an acaba abartıyor muyum? diye düşünmedim değil ama yok yok abartmıyormuşum. Gerçekten kitap okumadan hayatın tadını çıkarmayı beceremeyenlerdenim.

Gelelim mezun olma ihtimalim olan sınav dönemime. Resmi sonuçlara göre bir süre daha kapısından ağlayarak çıktığım fakültemle ilişkim devam edecek. Ay nasıl içten ağlamış, nasıl bi kalpten istemişsem ilk mezun olduğumda geri dönmeyi, döndüm şimdi içinden çıkamıyorum. Neyse bir ara ona "peki şimdi biz neyiz :s :s" tribi atıp benden soğumasına falan sebep olmayı düşünüyorum. Tamam seviyoruz birbirimizi anlaşılan bir şekilde hep beraber olacağız ama "lisans bitse de bi adını koysak be cınımms" demem yakındır.

Kitap okumadım, kitapçıların sokağına adım atmadım hatta kitapmimari.com 'a giriş bile yapmadım ama Dövüş Kulübü'nün devam kitabının temmuz ayında okuyucular ile buluşacağına da kayıtsız kalamadım. Yaşasın, yaşasın! Grafik roman formatında hazırlanan kitabı dört gözle bekliyorum / bekliyoruz / beklemeliyiz ^^ Ah bir de Parantez, John Fante'nin aranıp da bulunamayan bazı kitaplarını yeniden basmış. E daha ne olsun??

Okuma hedefimi tutturulamaz hale getiren bu 30 günlük kitapsız ve mutsuz günlere kocaman bir nokta koyup bu ay için acil okuma eylemi planı hazırlamaya koşuyor ve sık sık görüşeceğimizin sözünü de şu köşeciğe bırakıyorum ^^

Yanında mutlu olduğunuz insanlarla, sizi mutlu eden şeylerin tam da ortasında olmanız dileğiyle...
(ay bir de kitaplar sarılabileceğiniz kadar yakınınızda olsun hep hep)

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder