2 Nisan 2015 Perşembe

Mart Ayı Güncesi

Merhaba!

Baharın coşkusunu hissetmeye başladığımız güzel nisan günlerini hasta ve enerjisiz geçiriyor oluşuma koca bir "geçmiş olsun" rica edebilir miyim öncelikle :/

Her ay okuduğum kitapları listeleme amacıyla başladığım ve meraklısı için bana dair önemli haberleri paylaştığım günce yazılarımın bir yenisiyle daha karşınızdayım buyursunlar efendim...


Mart ayının kuşkusuz en önemli haberi gözlerimin bozuk olduğunu gözlük sahibi olduktan sonra fark etmemdi. Ay ben görmüyormuşum :D Metrodaki uyarı levhaları, sokak tabelaları gibi halka açık yerlerde yer alan ve oldukça büyük puntolu yazıları hiç birimiz göremiyoruz sanıyordum ama durum hiç de öyle değilmiş. Şimdi cillop gibi görüyorum ve kainatın en cici çerçevesi ilan ettiğim gözlüklerimle muhteşem iyi hissediyorum kendimi ^^

Gelelim kitaplara...

2014 Mart ayında 9 kitap okuyan Kitap Mimarı'nı çok özlüyorum böyle bir elin parmaklarını geçmeyen sayıda kitap okuduğum aylarda. Bana ne oldu biliyorum aslında kitap okuyamayacak kadar mezun olma düşüncesiyle cebelleşir haldeyim. Sanırım lisans hayatım bittikten sonra bir kaç ay sadece kitap okumaya çekileceğim ^^

Mart ayı yol arkadaşlarım;
Peyzaj Bitkileri ve Özellikleri, Şantaj, Altın Oran ve Fibonacci Sayıları, Jacob'ın Odası ve Yapabilirsin'di.

Gripten kalan son gıdım enerjimle bloga yayın hazırlayayım dedim ama sanırım klavye tuşlarına basacak kadar enerji kalmamış bende. Korkunç bir salgın var. Neredeyse tanıdığım herkes hasta ve tam anlamıyla iyileşebileni henüz görmedim. Aman dikkat edin kendinize ^^

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

4 yorum:

  1. Gecmis olsun ihlamur iç bol bol.limon da sık ama içine,sifa olsun ins, bende.tam bu hastalık furyasinda kurslara başlıyorum ins kapmam kaparsam ölüm fermanimi yazmış olurum çünkü zira hastaliktan yeni kurtulan ben grip benim için ölüm sebebi hic abartmiyorum. Kemoterapi gorenlerin bagisiklik sistemi daha zayıf bugun kursa gitcem yeni basliyorum kuran kursuna hocaya rica edecegim maske kullanacagim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de çok geçmiş olsun :( Maske takmanız iyi olabilir. Koruyup kollamak zorundayız kendimizi yoksa bir türlü iyileşemeyeceğiz. Kursunuz da hayırlı olsun ^^

      Sil
  2. Ayrıca suanda.lisansı bitirmen daha muhim gibi goruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah haklısın bitse bi sanki kanatlanıp uçacağım.

      Sil