8 Mart 2015 Pazar

Şubat Ayı Güncesi

Merhaba!

Ay ay okuduğum kitapları listelediğim, blog yayını hazırlayamadıklarımdan kısaca bahsettiğim günce yazılarımdan bir yenisi ile daha karşınızdayım efendim. Buyursunlar ^^



Geçen senenin sonlarına doğru başladığım Erkekler Mars'tan Kadınlar Venüs'ten'i sonunda tam anlamıyla bitirebildim. Ben bir 24 sene daha kadın&erkek ilişkisinden uzak durayım en iyisi. Zira bu işlerden zerre anlamadığımı fark ettim kitap sayesinde :p

Kemik Torbası'na ayın ilk günlerinde başlamış olmama rağmen hala bitiremedim. Araya diğer kitaplar girdi, kitap beklediğim kadar akıcı ilerlemedi falan filan. Konusu bakımından harikulade olan Kemik Torbası'nın yorumunu ilerleyen günlerde blogumda bulabilirsiniz.

Görselde yer almayan fakat geçtiğimiz ay okuduğum Kaçak ise bu ayın en heyecan verici kitabıydı benim için. Uzun zamandır bu kadar sürükleyici bir yerli polisiye okumamıştım. Alper Kaya'nın Kaçak kitabına dair yorumum için tıklayınız ^^

Marslı, şubat ayında okuduğum ve bitirir bitirmez size önermek için bloguma koştuğum bir diğer kitaptı. 2015 Kasım ayında sinema filmini izleyebileceğimiz Marslı, bilim kurgu türünde kaleme alınmış ve goodreads okurları tarafından 2014 yılının en sevileni seçilmiş. Andy Weir'in kaleme aldığı Marslı kitabına dair yorumumu okumak için buyursunlar.

Tezer Özlü ile tanışma ayımdı şubat. Geç kalınmış bu tanışmanın acısını 2 kitabını okuyarak çıkarttım.

Ve şubat ayı inanılmaz yoğun ve yorucu geçeceğini ilk günlerinden belli eden, lisans hayatımın son döneminin başladığı aydı. Bir kaç ay sonra Peyzaj Mimarlığı öğrenciliğinden Peyzaj Mimarı sıfatına geçiş yapacak olmanın heyecanını hissedemeyecek kadar stresli bir döneme başladım. Umarım "mezun oldum hahayt" yayınımda sağlıcakla görüşebiliriz :D

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder