14 Şubat 2015 Cumartesi

Kitap Fuarı Güncesi - Üsküdar Kitap Fuarı

Merhaba!

2015 yılında ilk defa düzenlenen ve Anadolu Yakası'nda oturan kitap kurtlarına ulaşım kolaylığı ile büyük fayda sağlayan 1. Üsküdar Kitap Fuarı'nı açılış gününde ziyaret ettim. Sürprizi bol haberler içeren fuar güncem için buyursunlar efendim!...

Not: Görsel ilk defa evinin yakınında kitap fuarı kurulan bir Kitap Mimarı'nın sevincini içerir :p

Fuar haberimde ilan ettiğim üzere ziyaret edeceğim stantlar TÜBİTAK, Pegasus, Can, İthaki, April, Kanes, YKY, Doğan Kitap ve İş Bankası Kültür Yayınları'ydı. Hiç beklemediğim bir an kitap fuarının ortasında kaldığım için midir nedir Pegasus, April ve İş Bankası Kültür Yayınları'nı ziyaret etmeyi unuttum, fuardan habersiz olduğum için fuar bütçesi oluşturmamıştım. Cüzdanımda ne varsa alıp çıktığım için ise Can, Pegasus ve Doğan Kitap'ı şimdilik sadece incelemekle yetindim. Ekonomik açıdan pek hazırlıklı sayılmasam da 200 TL değerinde ama benim paha biçemediğim kitaplarımı 110 TL gibi minik bir cep harçlığı ile kucaklamış olmam iktisat mezunu yanımı da memnun etti haliyle ^^



Sıfatlarım arasında beni en mutlu edeni hala olmak olduğu için öncelikle TÜBİTAK'a uğradım ve 5 yaşındaki yeğenim için kitaplar aldım. TÜBİTAK'tan yayınlanan kitapları bir arada bulabileceğimiz tek yer kitap fuarları olduğu için senelerdir ilk uğradığım stant genellikle TÜBİTAK'ın oluyor. Miniklerin bayıldığı yayınlar eğlenceli olduğu kadar bilgi dolu!

Tezer Özlü uzun zamandır okumayı düşündüğüm, hayatını araştırdığım ve blogger arkadaşlarımın kitap yorumlarını ilgiyle takip ettiğim ama henüz tam anlamıyla tanışmadığım bir yazardı. Kendime YKY'den minik bir Tezer Özlü tanışma seti aldım ^^

İthaki fuarın en göz yaşartıcı indirimi ile resmen aklımı başımdan aldı! Hani 50 TL'lik tam metin Monte Cristo Kontu var ya hani şu bir kaç ay önce satın aldığım o.O  O ve Müşterek Dostumuz %50 indirimliydi! Ben diyeyim Hobbit siz diyin Marslı ve Jacob'ın Dolabı aman yarabbim insana sevinçten çığlıklar attıran cömert bir indirim ile en yeni kitaplarını ve baş ucu kitaplarımızdan sayılan tam metin klasikleri oldukça uygun bir fiyata satın alabileceğiniz harika bir stant hazırlamışlar. Stant görevlileri ise tatlı muhabbetleri ile öpülesi şirinlikte ^^ Mutlaka ama mutlaka uğramalısınız.

Kanes ise fuardaki son durağımdı. Tatlı sohbetleri, içten muhabbetleri ve ilgili çalışanları ile kalbimdeki yerini genişletmeye günden güne devam eden Kanes, Karen Rose kitaplarında yapmış olduğu %50 indirim ile bana sevinç çığlıkları attırdı.

Kasım 2014'te yayımlanan ve 3. baskıyı kısa bir süre içinde gören ve günden güne okurların kitaplıklarında sempatik kapakları ile yer edinen Sana Yazıldım, 2den Biz Çıkmaz, En Çok Seni Sevdim gibi ses getiren yeni kitapları indirimli olarak temin edebileceğiniz Kanes'ten muhteşem haberler ile döndüm!
Ayyy heyecanlanmamak elde değil... Hazır mısınız?

Zamanında size "Bazı kitaplar vardır ya hani kitabı elinize alır almaz kelimelerin size sunduğu dünyada kaybolur, kitabı bir an bile elinizden düşürmek istemezsiniz. Kitap biter fakat sizde yarattığı duygu seline uzunca bir süre daha kapılıp gidersiniz... İşte öyle bir kitap Berrin!" diye başladığım şu yayınımda tanıttığım Berrin romanının devam kitabı geliyor! 

"Noktası konmamış sonu ile okuyucuları devam kitabını bekleme eğilimine sürükleyen Berrin'i okunacak kitaplar listenize mutlaka eklemelisiniz"
demiştim, şimdi daha da artan bir heyecan ve doğru bir tahminde bulunmuş olmanın haklı blogger gururu ile mutlaka okuyun diyorum ^^

Keyifli fuarlar!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder