31 Aralık 2014 Çarşamba

Kitap Mimarı'ndan Yeni Yıl Hediyeleri Çekilişi Sonuçlandı

Merhaba!

Konu kitapsa ve bu kitap hediye bir kitapsa mutlu olmamak mümkün mü ey okuyucu? Çekilişimin kazanan şanslı kitap kurdunu ilan ederken bile heyecanlanıyorum içim içime sığmıyor ^^

Kitap Mimarı'ndan Yeni Yıl Hediyeleri'ni kim kazanmış merak ediyorsanız eğer buyursunlar efendim...

Hediyelerin ne olduğu gizliymiş gibi hediyeleri mozaikledim, üşenmedim :d

Ve işte karşınızda yeni yılın ilk gününe şanslı bir başlangıç yapan, şansının yıl boyunca sürmesini dilediğim kazananım...


Hatice Hanım'ı tebrik ediyorum. Kendisine mail gönderdim. Adres bilgileri tarafıma ulaşır ulaşmaz hediyelerini minik sürprizleriyle birlikte yollayacağım.

Hatice Hanım bütün koşulları yerine getiren katılımcılardandı. Facebook, twitter ve e-mail ile katılım yaptığı ve kazanana ulaşabileceğim alternatif yolların çok oluşu sebebiyle yedek kazanan belirlemedim.

Katılım yapan herkese çok teşekkür ederim. Şansınızı denemeyi sevenlerden ama en çok kitap sevenlerden olduğunuz için hepiniz benim "hayattan keyifli anlar kazanan" dediğim insanlarsınız ^^

Şansınızı denemekten yılmayacağınız, yüzünüzün sık sık güzel haberler ile gülümseyeceği, kitaplarla dolu mutlu bir yıl dilerim. Sevdiğiniz, değer verdiğiniz, sizi mutlu eden şey her ne ise yanınızdan bir saniye eksik olmasın 2015'de!

Sevgiler ve Mutlu Yıllar...

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

3 yorum:

  1. Şanslı arkadaş kitaplarını keyifle okusun mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlısı olsun bende yeni yarışmalarınızı bekliyorum ordan nasip olur inşallah

    YanıtlaSil