13 Aralık 2014 Cumartesi

Kitap Mimarı'ndan Yeni Yıl Hediyeleri

Merhaba!

Yeni yıl heyecanını hissetmeye başladığımız şu günlerde Kitap Mimarı Blog okuyucularını hazırladığım minik hediyeler ile sevindirmek istedim. Aranızdan bir şanslı okuyucunun kazanacağı 3 kitap, ön okuma kitapçıkları ve sürpriz hediyeler bahanem aslında... Amacım bütün okuyucularıma sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yeni yıl dilemek ^^

Mutlu yıllar şimdiden :)

Umarım 2015 yılı 2014'ten daha mutlu edici haberler ve yüzünüzü güldürüp, içinizi ısıtacak mutlu anlar ile gelir size ve kitapların o büyüleyici kokusu yanınızdan bir gün olsun eksik olmaz ^^


Roman, öykü ve şiir kitabından oluşan paketimi ayraçlar, ön okuma kitapçıkları ve kitap okuma keyfinizi arttıracağını düşündüğüm sürpriz hediyeler ile zenginleştirmeyi düşündüm, umarım beğenirsiniz ^^


Ahmet Ümit - Bir Sis Böler Geceyi & Çıplak Ayaklıydı Gece, Ataol Behramoğlu - Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Bir Şey Var  ve son olarak Barış Çağrı Genç - Fotoğraflar şanslı bir okuyucumun kitaplığında yerini almak üzere sizleri bekliyor.

31.12.14'de sonlanacak olan çekilişimin sonucunu yeni yılın ilk günlerinde açıklayacağım. Ülkemiz sınırları içerisinde geçerli olan çekilişimin kazananına hediyelerini kargo ile göndereceğim ve siz hiç bir ücret ödemeden yeni kitaplarınızı evinizin kapısında kucaklayacaksınız ^^

Katılım kolaylığı sağlamak, her gün yapacağınız twitter ve facebook paylaşımlarınız ile şansınızı yükseltebilmek ve takip kolaylığı açısından rafflecopter kullanarak hazırladım çekilişimi. Yapmanız gerekenler; bir iki takip, bir iki paylaşım ^^ Çekilişime katılmak işte bu kadar kolay. 

a Rafflecopter giveaway

Kitap ve mutlulukla dolu yepyeni bir yıl diliyorum. Kalbinizden geçen ve "Keşke olsa..." dediğiniz bütün iyi dileklerin gerçekleşmesi dileğiyle...

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

22 yorum:

  1. Bir şey soracağım. Blogdan çekilişe ilk defa katılıyorum da. rafflecopter gerekli yerleri doldurduktan sonra katılmış oluyor muyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınızı kontrol ettim, çekiliş listesinde gözüküyorsunuz. İlk 4 koşulu sağlayanlar için facebook ve twitter paylaşımı hakkı kazanıp her gün yeni paylaşımlar yaparak çekiliş haklarınızı arttırabilirsiniz çekiliş sonlanana kadar. Sevgiler ^^

      Sil
    2. yeni paylaşımlar derken? :)

      Sil
    3. Her gün twitter ve facebook paylaşımı yaparak yeni katılım hakları elde edebiliyorsunuz.
      Bol şans ^^

      Sil
  2. MERHABA,hediyeleriniz süper.zevkle katıldım.katılım şartları da anlaşılır ve kolaydı çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok sevindim yorumunuza, ben teşekkür ederim katılımınız için.
      Bol şans! ^^

      Sil

  3. Selva Bayraktar
    facebook paylaştım https://www.facebook.com/selva.bayraktar.3
    bayraktar.s@gmail.com ile katıldım

    YanıtlaSil
  4. Birde kargo masrafına girme bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyenin kargosu ödetilir mi hiç? :)

      Sil
  5. Merhaba, çekilişe 2 gün önce katıldım.Tekrar facebook ve twitter paylaşımı yapmak istiyorum ama rafflecopter da çekilişe katıldığım yer açılmıyor.Benden mi kaynaklı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilk maddelerin hepsini gerçekleştirmezseniz eğer sistem günlük katılım hakkı tanımıyor. Hangi aşamayı gerçekleştirmediğinizi kontrol edip tekrar denerseniz eğer sorunun düzeleceğini düşünüyorum. Bol şans!

      Sil
    2. Sorun düzelmiş.Sanırım bilgisayardan kaynaklı bir şeydi.Yardımınız için teşekkür ederim :))

      Sil
  6. Sanırım ben de çekilişe katıldım.. :) (vikitap, guernica)

    YanıtlaSil
  7. Ben de katıldım! Heyyyo! :D Umarım şans yüzüme güler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için teşekkür ederim, bol şans! ^^

      Sil
  8. canmart80 ile bloğu takibe aldım.facebook ve twiter da duyurdum.Umarım şans benden yanadır...

    YanıtlaSil
  9. blogunuzu yeni fakat geç gördüm , yine gelip detaylıca bakacağım...

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    gfc:imzalı
    https://www.facebook.com/nazan.hgk/posts/693731417409312?pnref=story
    https://twitter.com/Imzali75/status/550100944218644480
    nazan imzalı
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil