1 Aralık 2014 Pazartesi

Kasım Ayı Güncesi

Merhabaaa ^^

Yeni ayın ilk günlerinde geride bıraktığımız ayın kitap kritiğini yaptığım günce yazılarımdan bir yenisi ile daha karşınızdayım efendim. Çok sevdiğim kasım ayını omuzlarımızdaki kalın hırkalarla uğurlamış, yüklüce gelmeye başlayan ilk doğal gaz faturalarımızın şokunu üzerimizden yeni yeni atabilmiş ve sıcak içecekler ile olan münasebetimizi maksimum seviyeye taşımışken Kitap Mimarı kasım ayında hangi kitapları okumuş ve öneriyormuş merak ediyorsanız eğer buyursunlar efendim...

Kitap fuarının baş döndürücü etkisine kapılıp büyük bir çoğunluğunu yeni çıkan kitapları okuyarak geçirdiğim kasım ayında toplam 11 kitap okumuşum. 



Okunmayı bekleyen kitap sayım 100'ü geçmişken bir bu kadar daha okuyabilseydim bu ay muhteşem olacaktı. Gönül isterdi ki yeni yıla bekleyen kitap stoğumu eritmiş bir halde gireyim ama olmadı. Sanırım 2015 yılında kitap alımını minimum seviyede tutup bir süre stok tüketici bir okuma hali içinde olacağım. (pek inanmıyorum ama deneyeceğim en azından :))

Fotoğraflar, Pembe ve Yusuf, Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı ve Duvarların Dili Olsa kitap yorumlarını blogumda bulabileceğiniz kasım ayı kitaplarımdı.
S*ktir Git İsakovski, Ve işte onu böyle kaybedersin, Sessizliğin Bekçisi, Deliduman, Üzümün Kardeşliği, Hayatta Başarılar ve Doku ise diğer kasım ayı yol arkadaşlarımdı.

Deliduman ve Doku bu ayın en severek okuduğum kitaplarıydı. İkisi de yazarlarıyla tanışma kitabı niteliği taşıyordu benim için resmen okumaya doyamadım. Emrah Serbes'in diğer kitaplarını alıp okumak için sabırsızlanıyorum. Burcu Seçmeer ise Doku kitabında yer alan öyküleri ile okuyuculara muhteşem bir okuma keyfi yaşatıyor. Öykü okumayı severim ayda en azından bir öykü kitabı okumaya dikkat edecek kadar ihmal etmemeye çalışırım öyküleri fakat bu kadar muhteşem öyküler ile uzun zamandır karşılaşmamıştım :) Kitap pamuk şeker pembesi gibi nasıl anlatsam doğa üstü bir sevimlilikte ve kitapta yer alan betimlemeler tek kelimeyle harikulade.

Aralık ayında 2014 yılı bitmeden okumalıyım dediğim bazı kitaplara yer vereceğim. Sanırım yeni yılda günce yazılarımda bir sonraki ay için okuma planı hazırlamam gerekiyor. Biriken kitap sayımın fazlalığı planlı bir okuma yapmam gerektiğini gösteriyor en azından bir sürelik...

2014 yılının son günce yazısının son satırlarına geldik ey sevgili okuyucu. Yetmedi derseniz eğer sizi eski ama yeni yıl hediyesi alternatifi sunabilecek öneriler ile dolu olan Kitap Kurtları İçin Hediye Önerileri yayınıma davet ediyorum ^^

Kitap kokusu ile başınızın döneceği bol okumalı günler dilerim..
Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil