20 Ekim 2014 Pazartesi

Mim: Biraz Müzik Biraz Ben

Merhaba ^^ 

Sevgili Kitap Keyfim beni mimlemiş, sorular o kadar eğlenceliydi ki hemen cevaplamak istedim. Buyursunlar efendim bu günün konusu müzik...


1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime?
Sofistike cevaplar vermeyi, dinlediğim konçertolarla Viyana'da ruhumu gezdiriyorum türünden cümleler kurmayı çok isterdim ama müzik denildiğinde aklıma "dans"tan başka bir şey gelmiyor :D

2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Müzik dinlemeye başladığımdan beri dinlemeye ara verdiğim olmadı fakat bazı şarkıcıları dinlemeye ara verdiğim çok oldu.

3) Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani?
Olmaz olur mu? :) Özellikle ortaokul yıllarımda büyük bir Teoman hayranıydım ^^

4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?Toplu taşımadaysam eğer müziksiz kitap okuyamayacak kadar bağımlısıyım kulaklığımın.

5) Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz ne?
Klasik müzik ile heavy metal karışımı bir şey olmalı benim türüm. Dinlemekten bıkmadığım tek grup senelerdir Apocalyptica ^^

6) Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Tarz olarak yok fakat derbeder aşk acısı şarkıları içimi kıyıyor resmen dinleyemiyorum.

7) Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?
Şarkıcı değil ama madem hayal kuruyoruz Yann Tiersen olayım ben, canım her istediğinde kaliteli müziğe doyayım mis mis :)

8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Albüm fiyatlarını, düşürürdüm ^^

9) "Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Kesinlikle! Senelerdir dinlemekten bıkmadım bir şarkı var...




10) Tv'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Televizyon ile olan ilişkim Arkadaşım Hoşgeldin ve Güldür Güldür Show ile sınırlı. Bu iki programın haricinde televizyon izlemiyorum.

11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kimdir? Şu solucan kafalı adam şarkı değil adını soyadını bile söylememeli bence sorulduğunda. Resmen ses kirliliği olarak dünyaya gelmiş :D Adını söylememe gerek yok aklınıza gelen ilk solucan kafalı kişiyi cevap olarak kabul edebilirsiniz. :D :D :D

Kitap Keyfim'e beni mimlediği için teşekkür ediyor ve Optik'in Kitap Blogu'nu mimliyorum ^^

Müzik ve kitap dolu günler dilerim ^^

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

1 yorum:

  1. Canım çok teşekkür ederim :) Gülümseten yanıtlarını okumak keyifliydi.
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil