4 Eylül 2014 Perşembe

Ağustos Ayı Güncesi

Merhaba ^^

Ağustos ayını geride bıraktığımız ve sonbaharı tüm serinliğiyle kucakladığımız şu günlerde geçtiğimiz ay hangi kitapları okumuşum göz atmak isterseniz eğer buyursunlar efendim...

Ağustos ayı mini mini geziler, sevindirici haberler ve küçük bir tatil ayıydı benim için. Okuma listem de oldukça canlı ve tatile uygun ayarlanmıştı :)


Bu ay okuduğum kitaplar içinde beni en çok mutlu eden Doğanın İnovasyonu'ydu. Her bir sayfasını akademik bir makale inceliyormuş titizliğiyle okudum ve kitabı bitirdiğimde doğaya olan hayranlığımın kat be kat arttığını hissettim. Elma Yayınevi'ni ihmal ettiğim günlerin acısını birazcık da olsa dindirdiğim bir ay oldu ağustos diyebilirim ^^

Küçük Prens ve Süper İyi Günler yorumlamaya fırsat bulduğum diğer ağustos ayı kitaplarımdandı. Yorumlarımı merak ediyorsanız eğer şuradan ve buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder