7 Ağustos 2014 Perşembe

Temmuz Ayı Güncesi

Merhaba! 

Ah bilseniz size bir şeyler yazmayı ne çok özledim... Malum artık iş kadınıyım eskisi kadar boş vakit bulamıyorum, bulduğum sınırlı zamanımda halletmem gereken bir çok işim oluyor ve bu zamanların sabahına hiç bir şey yapamamış uyanıyorum :) Sanırım yeni düzenime tam olarak alışamadım zamanla ilgili problemlerim var.

Temmuz ayı genel anlamıyla kitap indirimine doyduğum, toplu kitap alışverişlerine tövbeler edip edip bozduğum son kuruşuma kadar kitap satın alarak geçirdiğim bir ay oldu benim için bu sebeple inanılmaz mutluyum ^^ Ay boyunca fırsat bulup okuduğum minicik kitap listem ise şu şekilde efendim...


Mekanik Kalp, Gelecek Sefere, Aşksız Gölgeler, Soğuk Yazgı ve Soğuk Öpücük temmuz ayımın yol arkadaşlarıydı. Soğuk Öpücüğü yedi kez bırakma kararı alıp ısrarla bitirmeye çalışmasaydım daha fazla kitap okuyabilirdim belki ama gereksiz bir inat ile kitabın son 10 sayfasının sürükleyiciliğine niyet okudum durdum gıdım gıdım. Tavsiye eder misin derseniz eğer içinde bulduğum bir kaç sözcük bile bana güzel şeyler hatırlattı. Bu yüzden beni süründürmesine rağmen okuyunuz diyebilirim pek ısrarcı olmamakla birlikte.

Marc Levy sevgimi bilmeyeniniz yoktur ve aynı şekilde Yitik Ülke Yayınları'nın kitaplarını pek severim... Gözüm kapalı tavsiye edeceğim kitaplar alıp okuyup beğenmediğim bir Yitik Ülke kitabına daha rastlamadım ^^

Doyurucu bir şekilde okuyamadığım zamanlarda kitap aşkımı kitap satın alarak dindiriyorum. Bu stok sağlamlaştırmak ve denk gelmişse indirimlerden yararlanmak için kullandığım doğal bir yöntem oldu artık. Temmuz ayında göğsümü gere gere okudum! diyebileceğim kitap sayım oldukça az olsa da satın aldığım yeni kitaplarımın mutluluğu ve odamdaki yeni kitap kokusu ile mest olmuş haldeyim :)

Bu ay kitaplığıma kattığım yeni kitaplarım ise şu şekilde efendim ^^



Nasıl bir gözü dönmüşlük yaşamışsam 30 kitap almışım! Doğduğum andan beri kitap masrafımı severek karşılayan ve daha fazlasını alıp/okumam için beni heveslendiren, vazgeçilmezim, biricik sponsorum babacığıma teşekkürlerimle ^^

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder