10 Ağustos 2014 Pazar

Kitap Mimarı'nın Yeni Kitapları - 3

Merhaba ^^

Dikkat! Bu yazı daha önce gitmediği tek D&R şubesi olan Altunizade D&R'a sadece kitap incelemek amacıyla giden Kitap Mimarı'nın kendini tutamaması ile sonuçlanan güzel bir kitap alışverişi içermektedir. Keyifli okumalar!...

Altunizade'de bulunan ve aynı zamanda merkez şube olan D&R'a sebebini bilmediğim bir şekilde senelerdir gitmememin utancını daha fazla taşımak istemedim ve okunmayı bekleyen bir dünya kitabıma rağmen dün kendimi D&R'da buldum. Kitap incelemek, kitap kokusu ile başımı döndürmek amacıyla çıktığım bu minik yolculukta amacım şubeyi incelemek ve gözüme çarparsa 1-2 kitap almaktı.

Eve döndüğümde ise şöyle bir tablonun karşısına geçip sevinç çığlıkları attım;

Kitap alışverişine genellikle kafamda bir liste ile çıkıyorum, hangi kitapların hangi raflarda olduğunu bilince insanın istediği şeyi bulması da oldukça kolay oluyor. Bu yüzden D&R kitap alışverişi vazgeçilmezim. Kitap harici ürün çeşitliliği, bir çok yayınevinin kitaplarına aynı anda ulaşabilir olmam ve alıştığım düzenleri ile gönlümün birincisi olan D&R'da artık vazgeçilmez bir şubem oldu! Altunizade D&R!

Altunizade D&R diğer şubelerin yoğunluğuna sahip değil. Hafta sonu gitmeme rağmen saatlerce kitap inceleme fırsatı bulduğum için zaten sevmiştim, küçük ama kitap çeşitliliği açısından en büyük şubeleriyle yarışır cinsten olduğunu görünce "Avrupa yakasından eve kitap taşımasam da olurmuş" dedim ve kasada Ayla Hanım'ın gülümsemesi, samimiyeti ve yoğun ilgisi ile karşılaşınca "İşte bu! Senelerdir aradığım D&R şubemi buldum" diyerek ayrıldım mağazadan :)


Kitap inceleme fırsatı bulduğum zaman aldığım kitapların hiç bir benzerliği olmuyormuş bunu da anlamış oldum. Arada bir listesiz çıkacağım kitap alışverişine ^^ Öykü, şiir, roman, kişisel gelişim derken öyle bir kaybetmişim ki kendimi kedimiz olmamasına rağmen (kedi çantamız, kum setimiz, mamalığımız vb kedi çeyizimiz hazır ama) Kedi Sahibinin El Kitabı'nı da atıvermişim sepete. (Kitabı babama hediye ettim umarım yavru bir kedi istediğimi açıkça ifade edebilmişimdir ^^ )

Altunizade D&R'da benimle kitap bloggerı olduğumu bilmeden bu kadar içten ve samimi ilgilenen Ayla Hanım ve Barış Bey'e sonsuz teşekkürler... Oldukça sık görüşeceğiz!

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

2 yorum:

  1. Güle güle okuyun kitaplarınızı. Kitapçıya gitmeyi, orada kitapları incelemeyi çok seviyorum ama maalesef bu güzellikten mahrumum. Online kitap alışverişleri ile avutuyorum kendimi. Bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil