8 Temmuz 2014 Salı

Haziran Ayı Güncesi

Merhaba ^^

Haziran ayını o kadar yoğun o kadar yorgun ve o kadar dolu geçirdim ki okuduğum kitaplarımı listelemeyi bile 8 gün sonra yapabiliyorum. Biten kitaplarım ile birlikte haziran ayı benim için nasıl geçmiş merak ederseniz eğer keyifli okumalar şimdiden ^^

Mezuniyet törenimin üzerinden sayılı gün, son bütünleme sınavımın üzerinden sayılı saatler geçen haftaya 1 ay sürecek olan iş hayatıma adım atarak başlamış bulunuyorum. Artık bağışıklık kazandığımı düşündüğüm İstanbul trafiğinde 50 dakika otobüs beklememi saymazsak eğer her şey beklediğimden çok çok çok güzel geçti ilk iş günümde ve "Ben burada olmalıyım!" diyecek kadar sevdim iş yerimi ^^ İş arayanların gönüllerinde yatan hayallerini süsleyen işlerine bir an önce kavuşmasını diliyor ve haziran ayında okuduğum kitaplar hakkında minik yorumlarıma başlıyorum.



Okumak için oldukça sabırsızlandığım bir kitaptı Adalet. 26 hayranı olduğumuz, dünya çapında başarısı dillere düşmüş yazarların usta kaleminden dökülen bölüm ya da bölümlerinden oluşan Adalet kesinlikle okunması gereken kitaplar arasında.

Dokuza Kadar On ise şiirsizliğimi dindirmemde yardımcı olan, bittikten sonra okunacak Özdemir Asaf kitapları listemi kabartan bir kitaptı.

Film gösterim tarihini öğrendiğim an okuma listemde ilk sıraya taşıdığım, bu kadar geç okuduğum için üzüldüğüm, okurken hüzünden, neşeye savrulduğum fakat bir türlü filmine gidemediğim Aynı Yıldızın Altında ise bu ay okuduğum diğer bir kitaptı. Umarım en kısa zamanda filmini izleyebilirim.

Sunay Akın... Ne yazsa okurum, ne anlatsa dinlerim, onun coşkulu anlatımıyla ilgi duymadığım konulara bile pür dikkat kesilirim dediğimiz çağımızın büyük değerlerinden. Hoş sohbetine ihtiyaç duyduğum zamanlarda okumayı ihmal etmediğim Sunay Akın'ın Geyikli Park kitabı bu ay okuduğum ve bana çok şey katan diğer bir kitaptı.

Berrin! Çarpıcı sonu ile adeta kanımı donduran harika bir romandı. Gerçek bir olaydan kurgulanarak hazırlanmış Berrin'i okumanızı tavsiye ediyorum.

Can Yayınları'nın yaz ayları sonuna kadar devam edecek olan 5 TL kampanyası kapsamında satın aldığım mini Susanna Tamato setimden Var Olan Ada'yı okudum. Deneme türünde kaleme alınmış kitap hakkında yorumlarım diğer Susanna Tamaro kitaplarım bitince gelebilir meraklısına duyurulur.

Peter Pan Ölmeli ise kalan bir kaç sayfasıyla temmuz ayına kalan kitaplarımdan oldu ^^

"aşk büyük harfle biteR"  ise bu ayın okunan son kitabıydı benim için... Kinyas Kartal bir solukta okunan harika bir kitap yazmış.

İlk maaşımla kendime güzel bir kitap alışverişi yapmayı düşünüyorum okumadıysan mutlaka okumalısın dediğiniz kitap önerilerinize talibim ^^

Sevdiğiniz insanlarla, sevdiğiniz işi yaparak huzurlu bir hayat geçirmeniz dileğiyle :)

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder