2 Haziran 2014 Pazartesi

Mayıs Ayı Güncesi

Merhaba!

Sosyal Medya Diyeti yazımda belirttiğim gibi teknik gezi süresince internetten uzak vakit geçirdim. Bunun bana iyi geleceğini düşünmüştüm, iyinin ötesinde harika bir etki yarattı. Bunu size internet aracılığıyla ulaştırıyor oluşum oldukça komik bunu biliyorum fakat zaman zaman fişi çekip hayata bağlanmanızı tavsiye ediyorum. Bir ömür anlatmaya doyamayacağım dolu dolu geçen ve beni oldukça mutlu eden teknik gezi yazım ilerleyen günlerde blogumda olacak :) Takipte kalın ^^

Haydi biraz kitaplardan bahsedelim! ...

Mayıs ayına Boş Koltuk ile başladım. Dizi olacağına yönelik çıkan haberlerin hızlandırıcı bir etkisi olarak okuma listemin 2-3 basamak üstüne taşıdığım Boş Koltuk beni oldukça mutlu etti.

Biten sınavlarımı kutlamak niyetiyle, suratımda gülücükler bırakacağından emin olduğum Kocan Kadar Konuş uzun zamandır okuduğum en eğlenceli kitaptı. İçimden evliliğe dair geçen fikirlerin bir kısmını bulduğum bize bizi komik bir dil ile anlatan eğlenceli bir kitaptı Kocan Kadar Konuş. Devamı yazılacak mı bilemiyorum ama en azından 2-3 kitap daha Efsun'un hayatını okumayı çok isterim ^^

The Profesyonel ise ucundan kıyısından iş hayatının içinde olan herkesin okuması gereken oldukça eğlenceli bir diğer kitaptı mayıs ayı içinde okuduğum ^^

Uyuyana Kadar özellikle son sayfalarında artan gerilimi ile beni kendine hayran bırakan kitaplar arasında yerini aldı. S.J. Watson ile tanışma kitabı niteliği taşıyan Uyuyana Kadar'ın bitmesini hiç istemedim.

Mayıs ayını edebiyat dünyasının büyük ustası Marquez'i anmak adına Kırmızı Pazartesi ile bitirdim.

Mayıs ayı benim için bu 5 kitapla sonlanmış oldu. Sosyal Medya Diyeti girişimim ise tahmin ettiğimden daha mutlu ediciydi. Zaman zaman eğlenmek ya da kitap okumaya daha çok vakit bulabilmek adına internet bağlantısı olmayan yerlerde bir hafta geçirmeyi planlıyorum. Azalan okuma sürelerimi arttırmak adına bu hafta tekrarlayabilirim bu diyeti ^^

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder