21 Haziran 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: 2014 Yazında Okuyacağım Kitaplar

Merhaba ^^

Optik'in Kitap Blogu oldukça faydalı olacağını düşündüğüm bir etkinlik başlatmış ve bu güzel etkinliği bütün katılımcılara açık bir şekilde bize sunmuş. Ne zamandır içime dert olan, okuyamadığım kitaplarım gözümün önünde yığılmışken, yaz aylarında okumayı planladığımız ilk 10 kitabı listeleyeceğimiz Cumartesi İlk 10'a katılmam gerektiğini düşündüm.



Etkinlik kapsamında listelediğim ve acilen okunması gereken 10 kitabımı uzun zamandır bekleyen kitaplarım arasından seçerek hazırlamaya özen gösterdim. Etkinliğe bu şekilde katılıp faydalı sonuçlarını görürsem (ki göreceğimi düşünüyorum) her sene tekrarlanmasını dört gözle beklediğim bir etkinlik olacak ^^

Kitap Mimarı'nın 2014 Yazında Okuyacağı Kitaplar şu şekilde efendim;
1. Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler - Jan- Phillipp Sendker
2. Şehrin Sahte Azizleri- W.E.B. Griffin
3. Yasaklı - Ted Dekker & Tosca Lee
4. Glamorama - Bret Easton Ellis
5. Bedeli Ödenen Günahlar - David Baldacci



6. Peter Pan Ölmeli - John Verdon
7. Prag Mezarlığı - Umberto Eco
8. Belki Defne - Nihal Yeğinobalı
9. Kızım İçin Son Kez - Lisa Gardner
10. Yalan Bahçesinde Bir Gül Tess - Thomas Hardy



Yaz aylarında okuyacağım kitapları listeleyeyim, diğer katılımcılar hangi kitapları okuyacakmış bir inceleyeyim derseniz eğer sizi bu güzel etkinliği başlatan Optik'in Kitap Blogu'na ve etkinlik sayfasına davet ediyorum.

Güzel etkinliği ile kitaplıklarımızda uzun zamandır bekleyen okunmamış kitaplarımızı bize hatırlatan Optik'in Kitap Blogu sahibine teşekkür ederek, bol bol kitap okuyacağınız huzurlu bir tatil diliyorum.

Sahi siz 2014 yazında hangi kitapları okumayı düşünüyorsunuz?

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

2 yorum:

  1. Etkinliği sevmene çok ama çok sevindim. Katılım içinde çok teşekkürler. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Ne zamandır böyle bir etkinliğe ihtiyacım varmış, kış versiyonunu dört gözle bekliyorum ^^

      Sil