2 Mayıs 2014 Cuma

Nisan Ayı Güncesi

Havaların ısındığı içimin kıpır kıpır olduğu ve yıl boyunca dört gözle beklediğim bir çok bitkinin çiçeklendiği nisan ayı boyunca 5 kitap okumuş olduğuma buruk da olsa sevinir haldeyim. Yoğun sınav programım boyunca defalarca okuduğum 8 derse ait ders kitaplarını ve notları da eklersem eğer nisan ayı kitap adına kurak ama ders notu ile zenginleştirilmiş hafif acı bir kokteyl tadındaydı benim için...

Güzel şeyler de oldu tabi :) Dört gözle beklediğim abiciğime kavuştum ^^ Hasret bir yere kadar tahammül edebildiğim bir duygu ama asker yolu gözlemek psikolojik olarak oldukça yorucuydu, bu yüzden bittiğine ve 6 ay aradan sonra bir araya gelen ailemi gördüğüme oldukça sevindim. Darısı diğer gün sayanların başına diyor ve okuduğum kitaplara geçiyorum.

Bu aya Sonsuzluk İçin Yedi Gün ile başladım. Proje: Ölümcül Virüs ile minik bir mola verdim sınavlarımın ortasında. Aşk ve Gurur'un kalbimi ısıtmasına izin verdim ikinci kez ve Kemik Adamın Kızları ile biraz gerilirken İçindeyim'de kendimi büyük bir maceranın içinde buldum. Henüz bitirmediğim Boş Koltuk ise oldukça geç kalınmış bir tanışma kitabı oldu benim için.



Yaşadığım yoğun, yorgun ve kitapsız günlerimin acısını okuduğum kitapları yorumlayarak dindirmiş olmalıyım ki geçtiğimiz ay okuduğum bütün kitapların yorumları blog arşivimde mevcut. İsterseniz göz atabilir ve değerli yorumlarınızı iletebilirsiniz.

Sevgiler...

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder