8 Nisan 2014 Salı

Kitap Mimarı'nın Yeni Kitapları

Merhaba, cuma günü D&R'dan hayatımın ilk online kitap alışverişini yaptım. Pazartesi günü paketim hazırlandı ve bu gün sabah saatlerinde hazinemin yeni üyelerini kucaklamış bulunmaktayım ^^

Alışverişimin ve yararlandığım kampanyaların detaylı listesine D&R Çıldırmış Olmalı! Yazımdan ulaşabilirsiniz. Merak edenler için yeni gelen kitaplarımı ve kitaplarımın maliyetini sizlerle paylaşmak istedim...
Toplamda 66,25 TL gibi minicik bir miktar ödeyerek bu kadar çok ve istediğim kitapları aldığım için oldukça mutluyum, cuma günü mesai saati bitiminde verdiğim siparişin bu kadar çabuk elime geçmesi ise ayrıca sevindirici.

Gelen yeni arkadaşlarım bunlar, ne bir eksik ne de bir fazla tam olarak sipariş listeme ulaştım.



Sipariş verdikten sonra yaptığım araştırmada D&R'dan online alışveriş yapıp memnun kalmayan insanların yorumlarıyla karşılaşmıştım. Epey korkutmuştu bu beni ama gördüğünüz gibi sorunsuz ve hızlı bir şekilde kavuşmuş oldum kitaplarıma. Özenle paketlenmişti ve paketteki boşluklar havalı poşetler ile doldurulmuştu. Üzerlerinde en ufak bir çizik bile yok ve hepsi mis gibi kokuyor ^^ Bayılıyorum yeni kitap kokusuna!

O kadar indirimli aldım ki D&R'ın hediyeleriymiş muamelesi yapıyoruz yeni kitaplarıma. Masraflarımı karşılayan babamın da hoşuna gitti bu durum ^^ Abarttığımı düşünenler için kitapların bir kısmının üzerinde basılı olan fiyatını da fotoğrafladım;


Ben ilk online kitap alışverişimden oldukça memnun kaldım. Özellikle toplu kitap alışverişimi internetten yapmayı düşünüyorum bundan sonra ^^ Yaşayacağım tek olumsuzluk kapasitesi çoktan dolan kitaplığımda yer bulmak olacak. Şu an için başucumda duran okuduğum kitaplarımı koyduğum saksı altlığından bozma sehpada muhafaza ediyorum ne yazık ki kitaplarımı :/


Kitaplarımı üst üste dizmeyi sevmiyorum. Yan yana koyduğum zaman Zincirlikuyu Metrobüs İstasyonu kalabalığında oluyor görüldüğü gibi. Bu konuda bana biraz olsun yer sağlayacak her türlü önerinize açığım arkadaşlar.

Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

4 yorum:

  1. Keyifli okumalar:))) Bende D&R'den 2 kere ayrı günlerde alışveriş yaptım.Baktım gözüm doymadı tekrar aldım.Tek sorun okuyacak o kadar çok kitaplarım oldu ki hangisinden başlıyacağıma şaşırdım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de oluyor. Bazen aç gözlülük yapıp 2-3 tanesine birden başlıyorum :) Eğer isterseniz yorumlarınızı ve alışverişlerinizi blogda paylaşabilirim. Konuk yazarlar ağırlamak istiyorum blogumda ^^

      Sil
  2. senin adına çok sevindim. keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil