8 Nisan 2014 Salı

Kitap Mimarı'nın İlk Çekilişi - Sonuçlandı

Yitik Ülke Yayınları'nın katkıları ile düzenlemiş olduğum mini çekilişimi ilan ettiğim gibi 8 Nisan'da sonlandırdım.

Blogum 1. ayını geride bıraktı. Sizlerle birlikte uzun sürecek yolculuğumun ilk günlerini yaşıyor olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. İlk günlerimde beni yalnız bırakmayan ve zaman ayırıp çekilişime katılan bütün katılımcılara teşekkür ederim.

Gelelim sonuçlara ve istatistik bazı bilgilere...
Yeni bir blog olduğu için katılımın bu kadar yüksek olacağını tahmin etmemiştim. İyi ki ilk katılımdan itibaren listemi tutmaya başlamışım yoksa sonuçları açıklamam epey uzun sürebilirdi. Katılan herkesin ek haklarını büyük bir titizlik ile listeledim ve ortaya 184 katılım içeren bir liste çıktı.






Fotoğrafları babannelerimizin yakın gözlüklerini kullanarak rahat bir şekilde görebiliriz ^^ Çünkü Ceren daha okunaklı bir şekilde nasıl ekleyeceğini bilemedi :D

Gelelim çekiliş sonucuna...
Kazananları çekiliş duyurumda ilan ettiğim gibi random.org ile belirledim.



Çekilişimin kazananı sevgili "prhn" oldu. Kendisini tebrik ediyorum ^^



Kazanan ile belirtmiş olduğu mail adresi üzerinden iletişime geçip hediyesini en kısa sürede göndereceğim.



Çekilişin mimarı Sevgili Kadir Aydemir'e ve Yitik Ülke'ye,
Zaman ayırıp çekilişe katılan bütün katılımcılara,
Son olarak ilk yayınımdan beri an be an bütün gelişmeleri takip edip her konuda moral motivasyon kaynağım aileme çok teşekkür ediyorum.

Aklınıza takılan her türlü soru, öneri ve istekler için bana kitapmimari@hotmail.com adresi üzerinden mail atarak ulaşabilir, sosyal medya hesaplarımı (facebook, twitter, g+ ) takip ederek beni çok çok mutlu edebilirsiniz ^^

Kitap Mimarı yeni bir çekiliş ile her an karşınıza çıkabilir.

Bol okumalı günler.Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

4 yorum:

  1. Kazanan arkadaş hediyesini iyi günlerde kullansın tebrikler .

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.iletişim bilgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı hızla hediyelerinizi gönderdim ^^
      Keyifli okumalar dilerim. Sevgiler!

      Sil