4 Nisan 2014 Cuma

D&R Çıldırmış Olmalı!

Merhaba!

Kitap alışverişlerimi kitapçılarda , kitap kokusu ile çevrelenmiş ve yarı mest olmuş bir halde, kitapları öpe koklaya inceleyerek yaptığımdan daha önce bahsetmiştim sizlere. Hatta "Kitap kitapçıdan alınır arkadaş internetten sipariş mi edilirmiş?" diye söylendiğim çok olmuştu. Hangi konu hakkında eleştiri yapsam, hangi konuya dair "Asla yapmam!" desem başıma anında geldiği için midir nedir an itibariyle siparişimin hazırlanmasını dört gözle bekler haldeyim ^^


D&R 'ın internet sitesinde zaman zaman yapılan kampanyalardan an be an haberdardım fakat alışveriş yapmadığım için oldukça yüzeysel inceliyordum diyebilirim. Siteyi sadece kitap incelemeleri ve yeni çıkan yayınların takibi için kullandığımdan mıdır nedir günlerdir süren büyük kitap indirimindeki ürünleri dün gece inceledim, sabaha kadar uyuyamadım ve saatler süren incelemem sonucu almayı düşündüğüm kitapların listesi 10'un üzerindeydi!

Listemi kitapların online satış fiyatı ve mağaza fiyatlarını içerecek şekilde hazırlamıştım. Aradaki 350 liralık fiyat farkını görmezden gelemedim ve babama eve girip terliklerini giydiği o kısacık süre içinde hevesle anlattım durumu. Verdiği cevap "Al kızım kart bilgilerim şunlar. Şunu sorunca bu, bunu sorunca şu numaraları gireceksin" oldu :) Böylece ilk online kitap alışverişime başladım ^^

Hazırlanmasını beklediğim listem şu şekilde. İçinde uzun zamandır almak istediğim kitaplar, eksik koleksiyon parçalarım ve indirim hatırına "hadi tanışalım bakalım" dediğim benim için yeni yazarların kitapları var.

81,23 TL değerindeki alışverişimi BKM Express kullanarak yaptığım için 15 TL indirim kazandım ve 66,23 TL gibi oldukça komik bir miktar ödeyerek bir dünya kitabın sahibi oldum :) Kitaplarım geldiği zaman daha detaylı yazacağım fakat şunu söyleyebilirim ki listedeki 1 kitabın satış fiyatı 40 TL ^^

Uzun zamandır bu kadar indirimli kitap alışverişi yapmamıştım. Babamın "E çok az almışsın, biraz daha alsaydın keşke" önerisini bile reddedecek kadar doyurucu bir alışveriş oldu benim için. Kampanya ne zamana kadar sürecek bilmiyorum fakat elinizi çabuk tutmanızda fayda var bu indirim kaçmaz a dostlar!

Son olarak www.dr.com.tr 'de süren güncel diğer kampanyaları da ekleyip yazımı bitiriyorum.

 

 


Resimlerin üzerine tıklayarak kampanyalı kitapları inceleyebilirsiniz.
Keyifli alışverişler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder