20 Nisan 2014 Pazar

Bana Bir Kitap Çek

Merhaba!

Kitap tanıtım filmi yarışması haberi ile karşınızdayım bu defa. Yazıyı hazırlamamı öneren Sevgili Tzn Arc'a teşekkürlerimi ileterek, Türkiye çapında bir ilk olan "Kitap Tanıtım Filmi Yarışması" yazıma başlıyorum efendim. Keyifli okumalar...


Türkiye'nin ilk Kitap tanıtım filmi yarışması

Türkiye çapında kitap tanıtım filmi (book trailer) kategorisinde ilk ve tek olan Bana Bir Kitap Çek okumayı yaygınlaştırmak, kitapları farklı ortamlarda tanıtmak ve edebiyatla görsel sanatlar arasında bir bağ kurarak yaratıcılığı cesaretlendirmek amacıyla düzenlenmiştir. Edebiyata aşığım, sinemaya bayılırım diyorsan. İşte sana fırsat!

Yarışmaya katılmak çok kolay,

1- Önce yarışma şartnamesini oku. Şartname için tıklayınız
2-Aşağıdaki listeden kitabını seç.
3-Filmini çek.
4- Başvuru formunu doldur, başvuru formu için tıklayınız (31 Temmuz 2014 saat 17:00'ye kadar)

Tudem Eğitim Hizmetleri San. Tic. A.Ş. 1476/1 Sk. No: 10/51 Alsancak - Konak / İZMİR adresine gönder
Ve Jüri:Ünlü yönetmen Ümit Ünal, Doğu Yücel, Cem Altınsaray, Yrd. Doç. Mustafa Bülbül, İsmail Orhan Toraman gibi alanında uzman isimlerden oluşuyor.

Ödüller

Birinciye IPad 128 GB,
İkinciye IPad mini 64 GB,
Üçüncüye Canon EOS 600D

Kitap Listesi

1. Karanlık Yaşam, Kat Falls
2. Rico ve Oscar Derin Gölgeler, Andreas Steinhöfel
3. Kayıp Kitaplıktaki İskelet, Mavisel Yener- Aytül Akal
4. Kaçak Köpek Biber, Miyase Sertbarut
5. Küçük Cadı Yeşil, Marie Desplechin
6. Muhteşem Maurice ve Değişmiş Fareleri, Terry Pratchett
7. Almarpa'nın Gizemi, Koray Avcı Çakman
8. Ebeveynler Nasıl Eğitilir?, Jenny Smith
9. Martı ve Savaş, Güldem Şahan
10. Tom Gates'in Harika Dünyası, Liz Pichon
11. File Bekçisi, Mal Peet
12. Yıldız Dişi, Marie-Aude Murail
13. Sisin Sakladıkları, Miyase Sertbarut
14. Umacı Hanzade Servi
15. Mutluluk Sokağı, Ferda İzbudak Akıncı
16. İnsanlığı Ancak Sen Kurtarabilirsin, Terry Pratchett
17. Pitan, Özgür Kurtuluş
18. Babam Okulun En Çalışkanı, Toprak Işık
19. Uçan Dalgalar, Mehmet Atilla
20. Bir Katilin Doğuşu, Darren Shan
21. Yaşam Tehlikelidir, Andy Mulligan
22. Gizemli Şeyler Dedektifi Bol-Bel'in İnanılmaz Serüvenleri- Sözcük Korsanı, Aşkın Güngör
23. Puding Poli Karıştırıyor, Christine Nöstlinger
24. Madrabaz Usta'nın Suç Akademisi, Terry Deary
25. Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri, Chris Priestley
Yazının kaynağı için tıklayınız.
Bana Bir Kitap Çek facebook sayfası için tıklayınız.


Sevgiler!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder