14 Mart 2014 Cuma

Miskin Kek'in Şirin Hediyeleri

Hayatın bana sunduğu her andan zevk almaya, küçük mutluluklar çıkartmaya çalışan biri olarak kendime ve sevdiklerime küçük sürprizler hazırlamayı ve hediyeler vermeyi çok severim. Sevdiklerimin biten şampuanlarını yenilemekten tutun, kapıya ya da buzdolabına astığım minik notlara kadar insanın yüzünü güldüren küçük şeylerin önemli ve değerli olduğuna inanıyorum. Günlük rutininde ilerleyen hayatımızın sıkıcılığını azaltmak adına bu tip minik sürprizlerin günümü güzelleştirdiğine çok tanık oldum. Kim hiç beklemediği anda aldığı sevgi dolu bir not, ihtiyacı olan ya da emek ile bezenmiş bir pakete sevinmez ki?


Bir süre önce bilmeden katıldığım bir kampanyadan hediye kazanmıştım. O günden beri sosyal medya hesaplarında düzenlenen yarışmaları takip eder oldum. Kimi zaman kapımı çalan postacının getirdiği minik hediyeler mutsuz geçen günümü güzelleştiren kurtarıcılarım oluyor. Genellikle moralimin bozuk olduğu anlara denk gelen "Kazandınız!" mesajları ile adeta hayata ve güzel şeylere olan inancım yenileniyor. Kendimi dünyanın en şanslı insanı gibi hissediyorum kazandığım ürün 2 sıkımlık diş macunu bile olsa ^^ Tabi her katıldığım kampanyayı ya da çekilişi kazanamıyorum ama eğlence amaçlı katıldığım için kazanamamanın üzüntüsünü bir an bile yaşamadım.

Blogumu açmadan önce canlı renklerini hayatın acımasızlığı karşısında yitirmiş, suratsız bir hale bürünmüş emektar makyaj çantamı çöpe uğurladığım bir gün makyaj çantası arayışı içindeyken tesadüfen Miskin Kek'in makyaj çantası hediyeli çekilişini gördüm ve hemen katıldım. Hediyeleri o kadar iç açıcıydı ki her gün girip günlük katılımlarımı yaparak evrene "benim ol bebeğim bana gel çantacığım" mesajlarımı yolladım veee tam da gündemin en iç karartıcı olduğu kapanan yollar yüzünden okula bile gidemediğim moralimin yerlerde sürünmekten bana sövüp saydığı o saatlerde "Merhaba, Hediye Çekilişimi Kazandınız" diye bir mail aldım sevgili Pelin'den.



Hediyelerim elime jet hızıyla ulaşmış, çekiliş sonucu ilan edilmiş, Sevgili Pelin'in içten gülümsemesini barındıran cici kartı hatıra kutumdaki yerini almışken, hem teşekkür mahiyetinde hem de Miskin Kek'i tanıtacağım bir yazı hazırlamak istedim size...




http://www.miskinkek.blogspot.com.tr/ iç açıcı tasarımı ve zengin içeriği ile takip edilmeyi fazlasıyla hak ediyor. Temel olarak makyaj, moda, cilt bakımı, saç bakımı ve fitness konuları ile ilgili paylaşımların yapıldığı blogda ürün tanıtımlarının yanı sıra hayata ve blog yazmaya yönelik bir çok ipucu ve bilgi bulabilirsiniz. Blog headerı oluşturmaktan tutun , kış modasına, yeni çıkan ürün incelemelerinden, mercek altına alınan ünlülere kadar yok yok sevgili Miskinkek'in blogunda. Diğer makyaj bloglarının aksine erkeklere yönelik içeriklerini ve ürün incelemelerini de oldukça sağlam tutmuş olan Miskinkek'i mutlaka ziyaret etmelisiniz.

Hayatıma neşe katmak için harekete geçtiğim bir konuda daha mutlu sona ulaşmış olmanın ve sevgili Pelin ile bu vesileyle tanışmış olmanın sevinç ve mutluluğu içinde yazımı bitiriyor veee blogumun 1. ayını küçük bir çekiliş ile kutlayacağımı şimdiden duyurmak istiyorum.

Sevgiyle...

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

2 yorum:

  1. Muhteşemsin ! Harika bir yazı :) Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Bu yazın ve düşüncelerin beni çok mutlu etti. Çekiliş sayesinde senin gibi güzel bir insanla tanıştığım için çok mutluyum. Hediyelerini güzel günlerde kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy oyy oyy ^^ Çok teşekkür ederim yorumun için :) Seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana ^^

      Sil