9 Mart 2014 Pazar

Hakkında uzun uzun yazmak istediğim bir kitap okudum!

Ani bir kararla açılmış blogumu tasarım açısından oldukça sade, içerik açısından ise emsali görülmemiş zenginlikte tutmayı amaçlıyorum. Ceren gibi bir blog olacak burası. Ben nasılsam, hayatı nasıl yaşıyor ve duygularımı nasıl ifade etmeyi seviyorsam öyle... Gün içerisinde beni çok mutlu eden geri dönüşler aldım. Herkesin yorumu benim için çok önemli fakat ailemin ve değerli hocalarımın ilk yayınıma dair beni sevindiren yorumlarının yeri doğal olarak çok çok ayrı benim için. Hayatımda bu kadar değerli insanlar olduğu için kendimi dünyanın en şanslı insanı ilan edebilirim!

Blogu nasıl kullanacağımdan bahsetmek istedim biraz. Sizi nelerin beklediğini hangi konularda paylaşım yapacağımı şimdiden belirterek kafanızdaki "Ne yapıyor bu kız?" sorularınıza cevap getirmek istedim.


 Ay ay okuduğum kitapları listelemekten ziyade o an canım hangi kitap hakkında konuşmak istiyorsa onu paylaşmayı düşünüyorum. Okur okumaz üzerinde konuşmak istediğim kitaplarım da oluyor, senelerdir dilimden düşürmediğim kitaplar da. Seri kitap okumayı seri tamamlanmış ise çok severim. Kimi zaman bitirmiş olduğum seriler üzerine de yazacağım size. Güncel yayın takibi konusunda becerikli olmama rağmen yeni çıkan kitapları hemen okumak konusunda pek becerikli sayılmam. Bunun 2 sebebi var. Mantık çerçevesinin içinden epey uzak ama üzerine çok konuşulan kitapları okuduğum zaman kendimi popüler kültür meraklısı biri gibi hissediyor oluşum ilk sebep. Sırf etrafımdaki insanlar okuyor diye kitapçıya koşup alamıyorum o kitabı ne yazık ki. Daha sonrasında popülerliği biraz azalınca sessiz sedasız kimselere göstermeden okuyorum. İkinci sebebim ise bekleyen kitaplarımı kategorilere ayırarak belli bir sırada okumayı sevişim. Tabi aralarda aldığım gün bitiveren sırayı bozan haylazlıklarım olmuyor değil ^^ Yazarlar ve eserleri hakkında genel bilgi verip sonrasında okuduğum eserlere dair yorumlar yapmak planladığım bir diğer konu. Takip etmeyi sevdiğim yayın evlerinin yeni çıkan kitapları listesi hazırlayacağım. Eğer okuma zevkimiz biraz benziyorsa buradan kolaylıkla takip edebileceksiniz yeni çıkanları. Kitap üzerine yazıp kitap fuarına değinmeyeceğimi gerçekten düşünmediniz değil mi? ^^ Tabi ki fuar haberlerini, tarihlerini, imza günleri saatlerini paylaşacağım. Katıldığım fuarlara dair yazılar da eklerim ilerleyen günlerde.

Konuk yorumculara bırakmak istiyorum klavyemi kimi zaman... "Hakkında uzun uzun yazmak istediğim bir kitap okudum!" diyen birileri varsa eğer kitapmimari@hotmail.com adresinden bana ulaşabilir bloguma konuk olabilirsiniz. Sizi ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarım :)

Kitap Mimarı artık Facebook'ta : Buyursunlar efendim ^^

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder