28 Mart 2014 Cuma

Çekiliş Duyurusu

Merhaba, kısa bir süre önce 2 adet kitap ve 1 adet özel yapım defter hediyeli minik bir çekiliş başlatmıştım. Katılım koşullarında GFC takibi ve sosyal medya paylaşımını zorunlu tutmuştum. Bunun sebebi sadece 2-3 tıklama yaparak kolayca katılım yapma imkanı sunmaktı sizlere. Acemi blogger olmak zor iş! Meğer uzun zamandır GFC bloggerların kahrı belasıymış. Kendiliğinden bozulan, kalkan giden, kafasına göre takılan bir eklenti olmaya başlamış ^^

Bu sebeple çekiliş koşullarında önceden katılım yapan arkadaşların haklarını yemeyecek şekilde bir düzenleme yaptım. Yenilenen koşulları ile (sadece g+ takibi ve sosyal medya duyurusu) ilk çekilişim tam olarak şurada sizleri bekliyor.

Sevgili Yasemin'in Kozmetiği blogunun sahibesinden aldığım mail olmasa durumu fark edemeyecektim. Kendisine bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum :)

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder