10 Mart 2014 Pazartesi

Bursa 12. Kitap Fuarı

Kitap fuarları okuyucuların sene boyunca dört gözle beklediği etkinlikler arasında. Takip ettiğimiz yayın evleri ve yazarlar ile buluştuğumuz , yeni çıkan kitapları henüz sıcaklığı bile geçmemişken kucakladığımız ve büyük indirimler sayesinde 1 yerine 2 kitap alabildiğimiz okuyucu için bulunmaz bir nimet fuarlar. En çok yayın evlerinin kataloglarına sahip olabildiğim için seviyorum fuarları. Sene boyunca hangi kitapları bekleyeceğimin listesini yapmak ya da önceki basımların gözümden kaçanlarını ilkel yollar ile elimde katalog tek tek baka baka tespit etmek inanılmaz hoşuma gidiyor! Biraz eski kafalı sayılabilirim bu konuda. İnternetten alışveriş yapmadığım için yapsam bile kitaplarımı dokunmadan koklamadan alamayacağım için fuar alışverişleri ve fuarların bana tanıdığı imkanların yerini hiç bir kitap dükkanı sağlayamıyor ne yazık ki bu yüzden keşke her 3 ayda bir kitap fuarı olsa diyorum sık sık ^^


Sahip olduğum tek imzalı kitap çok sevdiğim Aydın Boysan'ın Aynalar isimli kitabı. 2007 yılında imzalatmıştım. Metrobüse bile binemeyen bir İstanbullu olarak kalabalık ortamlara giremediğimden imza sıralarında bekleyemiyorum ne yazık ki. Aydın Boysan ile tanışıp imza alabilmem büyük bir mucizeydi bu yüzden. Sessiz sakin kimsecikler yokken gidivermiştim yanına ve o gün o saatte imza günü olduğunu fark etmemiştim öncesinde ^^ İşte bu gibi üzerinden seneler geçse bile unutulmayan anılar yaşattıran fuarlara dair bir haberim var.


Bursalı kitap okurlarının sabırsızlıkla beklediği ve bu sene 12.si düzenlenen Bursa Kitap Fuarı'na sayılı günler kaldı. Fuar etkinlik bültenini incelemek isteyenler şuracıktan buyursunlar efendim. Fuarın tadını çıkartmayı, bol bol kitap almayı ve en önemlisi giderken çekçekli bavuldan tutun da büyükçe dayanıklı bir çantaya kadar bilumum taşıma donanımınızı sağlamlaştırmayı unutmayın efendim. İyi fuarlar!

Kitap Mimarı
Ceren KANDİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder